Wij bieden onder de naam Forensz mobiliteitsdiensten aan die werkgevers en werknemers volledig ontzorgen rondom het beheer en gebruik van mobiliteitskaarten en abonnementen voor reizen met openbaar vervoer. Forensz maakt daarbij gebruik van online toepassingen die werkgever en werknemer in staat stellen de administratieve en financiële afhandeling rondom woon-werk, zakelijke en privéreizen sterk te vereenvoudigen.

Vervoerders

Voor trein- en stad-streekvervoer werkt Forensz nauw samen met alle landelijke vervoeraanbieders. Met deze vervoeraanbieders is vaak een overeenkomst gesloten die het mogelijk maakt om tegen gunstige tarieven vervoerbewijzen aan te schaffen en aanvullende mobiliteitsdiensten te leveren

Servicedesk

Forensz beschikt over een deskundige Servicedesk met een persoonlijke benadering waarbij werkgevers en werknemers Forensz ervaren als onderdeel van de eigen organisatie. De servicedeskmedewerkers van Forensz hebben diepgaande kennis van het openbaar vervoer en het gevarieerde aanbod van OV producten. Dit, in combinatie met de kennis van het mobiliteitsbeleid, maakt dat werkgevers en werknemers er altijd terecht kunnen voor advies.

Privacy

Forensz verwerkt bij de uitvoering van haar mobiliteitsdiensten privacygevoelige gegevens. Zij doet dit binnen de kaders van het mobiliteitsbeleid en de wettelijke kaders van de privacywetgeving Algemene Verordening Gegevensbeveiliging (AVG). Hiervoor sluiten wij met onze klanten een Verwerkersovereenkomst af en is onze administratieve software ISO-27001 gecertificeerd.